My TuneTalk - Program Business Tune Talk

Sunday, October 3, 2010

Apa Beza TuneTalk Dengan Syarikat Telekomunikasi Yang Lain

Apa beza Tunetalk dengan syarikat telekomunikasi yang lain? Kalau ditanya soalan ini kepada saya sudah tentu ada banyak beza. Yang baik dan yang buruk. Lagipun kalau dibandingkan Tunetalk baru sahaja ditubuhkan manakala syarikat yang lain telah wujud bertahun tahun lama nya. Sudah tentu mereka mempunyai kelebihan sendiri serta mempunyai ramai pelanggan tetap. 

Disini biar saya tulis dahulu kelebihan sayrikat lain berbanding dengan TuneTalk
  1. Syarikat lain ada pelan atau pakej yang dijual bersama telefon bimbit terutama sekali Apple Iphone yang menjadi kegilaan orang ramai.
  2. Syarikat lain ada kadar istimewa bagi nombor telefon bimbit rakan yang didaftarkan
  3. Syarikat lain ada pakej Broadband 24 jam
  4. Syarikat lain boleh buat MMS tapi akan datang servis MMS juga akan wujud pada tunetalk
Ada banyak lagi tapi biarkan saya senaraikan itu sahaja. Tunetalk masih belum mempunyai faedah seperti diatas tapi jikalau dilihat tarikh penubuhan  Tunetalk berbanding syarikat telekomunikasi yang lain, saya rasa dan saya pasti perkara tersebut akan dapat ditangani oleh pihak TuneTalk. Malah mungkin lebih hebat lagi satu hari nanti.

Jadi apakah kelebihan Tunetalk berbanding dengan syarikat lain?
Sudah tentu tidak lain dan tak bukan anda mampu menjana pendapatan lumayan dengan TuneTalk. Itu perbezaan utama yang anda boleh dapati dari TuneTalk. Mungkin satu hari nanti bukan anda lagi yang membayar untuk membuat panggilan telefon tetapi TuneTalk yang membayar anda malah anda mampu menjadikannya sebagai pendapatan utama anda.

Selain itu, anda juga dilindungi oleh Insurans eTiQa Maybank sebanyank RM 100,000.00. Syarikat telekomunikasi mana yang memberikan anda faedfah sebegitu?

Dan yang paling best sekali adalah anda mempunyai peluang memenangi Tiket Penerbangan Air Asia. Dalam tempoh tertentu, Tunetalk akan mengadakan pertandingan. Dan sekiranya anda berjaya, anda mampu memenangi tiket penerbangan secara percuma. Dapat juga anda pergi melancong dengan percuma. He He. Tiket dah bayar guna komisen Tunetalk untuk berbelanja semasa melancong.

Jadi tak perlu la pilih yang lain lagi. Gunakan Tunetalk untuk menikmati faedah-faedah tersebut.


My TuneTalk - Program Business Tune Talk

0 comments:

 
Copyright (c) Bisnes Tune Talk - Blogger Templates created by BTemplateBox.com - Css Themes by metamorphozis.com